انتخابات

مدیر کل مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: با تلاش عوامل خدماتی آب شرب و گاز شهر کلات که به دلیل وقوع سیلاب روز شنبه قطع شده بود بامداد امروز وصل شد.

آب و گاز شهر کلات وصل شد

به گزارش قدس آنلاین، محسن نجات افزود: چند روستای کلات همچنان مشکل آب شرب دارند که دستگاه های خدماتی پیگیر رفع مشکل هستند.

وی به آب گرفتگی ۵۰ واحد مسکونی در کلات اشاره کرد و ادامه داد: بر اثر این بارشها و بر اساس برآوردهایی که تاکنون صورت گرفته شبکه آب شرب کلات و بخش کشاورزی شهرستان به ترتیب ۱۰۰ میلیارد ریال و ۸۷ میلیارد ریال خسارت دیده است.  

همچنین مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی دیروز یکشنبه در جریان بازدید استاندار خراسان رضوی از شهرستان کلات اعلام کرد: با شروع بارندگی از پنجشنبه گذشته، بیشترین مشکلات در شهرستان های مشهد، کلات، درگز، قوچان و سبزوار بروز کرد که با اعزام ۱۱ تیم عملیاتی و ۱۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین، امدادرسانی صورت گرفت و ۴۴ نفر از شهروندان نیز از سیلاب نجات داده شدند.

آب و گاز شهر کلات وصل شد

نجات افزود: علاوه بر این ۲۰ روستای شهرستان مشهد دچار قطع آب شد که با پیگیری انجام شده تاکنون آب ۱۷ روستا وصل شده است و نیروهای خدماتی در تلاش برای رفع کامل مشکل هستند.  

شهرستان مرزی و ۳۷ هزار نفری کلات در ۱۵۸ کیلومتری شمال شرق مشهد دارای چهار شهر کلات، حسن آباد لایین، چنار و زاوین است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.